Cookies - Kolačići na internet stranici Dr.Oetker

Ova internet stranica postavlja kolačiće na vašim uređajima kako bi stranica bolje funkcionisala i kako biste nama i našim partnerima pomogli da bolje razumemo kako koristite naš sajt. Dalje korišćenje naše stranice (putem navigacije, skrolovanja ili klika), kao i uklanjanje ovog obaveštenja o kolačićima, smatraće se pristankom na korišćenje kolačića. Za više informacija o kolačićima i tome kako da ih uklonite, molimo vas da pogledate našu politiku privatnosti. 

Porodica i odgovornost

Corporate Social Responsibility u Dr. Oetker-u

Preduzetnička odgovornost, odnosno Corporate Social Responsibility (CSR) se u porodičnom preduzeću Dr. Oetker ne komunicira putem pismenih formulacija, “Corporate Governance smernica” ili objava, već je već dugo vremena nepisana, ali kontinuirana praksa življenja. Tradicionalno provereni, neprestano dalje razvijani principi i načini delovanja utiču na odluke međunarodno dejstvujućeg i istovremeno regionalno ukorenjenog preduzeća.

Pritom kao bitna važi maksima, da interesi preduzeća imaju prednost u odnosu na interese porodice vlasnika.

Strategije i odluke preduzeća nikada nisu usmerene na ostvarenje kratkoročnih uspeha, već su uvek usmerene na trajno stanje. Iz ovakve postavke ciljeva, da se dugoročno osiguraju i proširuju ostvarene vrednosti putem visoke pouzdanosti i trajnog privređivanja u svim oblastima – i u ekološkim i u socijalnim – proističe preduzetnička odgovornost kod Dr. Oetker-a.

U ekonomskom, socijalnom i ekološkom smislu, na osnovu strategija, odluka i aktivnosti sasvim konkretno može da se prepozna, u kolikoj meri se CSR u preduzeću Dr. Oetker već dugo vremena sprovodi – nezavisno od trenutno rastućeg medijalnog i političkog značaja ove teme. Odgovarajuće informacije i aktivnosti se javnosti daju na uvid putem primerenih mera komunikacije.

Dr. Oetker je zajedno sa preduzećima, koja se “na primeran način ophode sa svojom socijalnom, ekološkom i kulturnom odgovornošću”  portretisan u knjizi “Nemački standardi – odgovornost preduzeća 2006”.
 

Ekonomska odgovornost

Izuzetno visoki standardi kvaliteta osiguravaju pridržavanje posebnog obećanja o kvalitetu brenda Dr. Oetker, kako bi se trajno održala vrednost preduzeća.

Dr. Oetker proizvodi isključivo brendirane proizvode i iste prodaje u dobrom odnosu cena-usluga. I na ovaj način se doprinosi dugoročnoj sigurnosti potencijala stvaranja vrednosti brenda Dr. Oetker.

Kao inovativno preduzeće Dr. Oetker nudi potrošačima uvek iznova novorazvijene proizvode, reaguje na trendove, prihvata promenjene potrebe i neprestano stvara novine. Utvrđena kvota inovacije od ca. 15 procenata od prometa je takođe i posledica velikih investicija u istraživanju i razvoju.

Intenzivne investicije, očigledno postavljanje ciljeva u prometu i prihodima i tesauriranje prihoda pojašnjavaju, koju pozicionu vrednost trajno privređivanje zauzima u Dr. Oetker-u.

Dugoročna orijentacija se očituje i u rastućem osvajanju međunarodnog tržišta. I prilikom aktivnosti u nastajućim tržištima misli se unapred i sukcesivno se izgrađuju neophodne strukture za osvajanje tržišta.

Dr. Oetker kao proizvođač ne ostaje anoniman, već je kompetentan sagovornik za potrošače. Njima se putem podataka na svakoj ambalaži proizvoda nudi mogućnost, da stupe direktno u kontakt sa preduzećem Dr. Oetker i da tamo dobiju informacije od kompetentnih i iskusnih stručnjaka.
 

Ekološka odgovornost

U Dr. Oetker-u se zaštita životne sredine sprovodi iz sopstvene inicijative. Zakonske odredbe se posmatraju samo kao minimum zahteva, a standard zaštite životne sredine dostignut u Nemačkoj se uz posebno naglašavanje prenosi i na inostrana sestrinska preduzeća.

Dr. Oetker raspolaže integrisanim i implementiranim sistemom menadžmenta zaštite životne sredine i menadžmenta kvaliteta, koji se redovno re-sertifikuje.

Konkretni ciljevi zaštite životne sredine se postavljaju obuhvatnim merama, čije se sprovođenje konsekventno proverava.

Mere zaštite životne sredine se ne odnose samo na proizvodni proces u užem smislu, već obuhvataju celokupni životni ciklus proizvoda od razvoja proizvoda pa sve do uništenja.

Još 1995. godine je predsedavajući uprave preduzeća, Dr. h. c. August Oetker od strane organizacije za očuvanje životne sredine WWF i časopisa Capital izabran za «Eko-menadžera godine». Iste godine preduzeće je objavilo prvi izveštaj o očuvanju životne sredine i 2004. godine prvi izveštaj o ustrajnosti.

Dr. Oetker koristi isključivo visokovrende sirovine, koje odgovaraju strogim kriterijumima kvaliteta i koje potiču od pažljivo odabranih i registrovanih dobavljača. U saradnji sa dobavljačima se npr. radi na konceptima, kako bi se osiguralo držanje životinja na vrstama primeren način. Već je zastupljena potpuna mogućnost povratnog praćenja sastavnih delova proizvoda.
 

Socijalna odgovornost

Trajno osiguranje zaposlenja kod Dr. Oetker-a je od velikog značaja. Trud oko stvaranja i očuvanja radnih mesta daleko prevazilazi sprovođenje mera poslovanja i uključuje i privredno i društveno okruženje – na primer angažovanjem u «inicijativi za zaposlenje» i merama za podsticanje priraštaja.

Saradnici Dr. Oetker-a se po mogućstvu trajno vezuju za preduzeće na osnovu mnogobrojnih mera. Pod trajnom politikom personala se kod Dr. Oetker-a podrazumeva i u najvećoj mogućoj meri uzimaju u obzir i porodični interesi – brojne ponude podržavaju usklađivanje posla i porodice.

Mnogostrana ponuda u pogledu socijalnih usluga i mera starosnog osiguranja kao i programi za kontinuirano kvalifikovanje saradnika još više ističu vrednosnu poziciju rada sa personalom unutar Dr. Oetker-a.

Dve zadužbine, koje su u sklopu kuće Dr. Oetker, služe opštekorisnim ciljevima: Zadužbina Rudolf-August Oetker se posvećuje brojnim projektima iz kulture, umetnosti, očuvanja spomenika i nauke. Zadužbina Ida i Rihard Kaselovski se bavi socijalnim poslovima i podržava mere u zdravstvenom i dobrotvornom radu.

Već decenijama porodica vlasnika i preduzeće Dr. Oetker podržavaju rad Nemačkog udruženja za zaštitu dece (DKSB). Specijalno uređena sigurna kuća za decu u Bilefeldu predstavlja važno uporište za decu i roditelje.

Zalaganje za socijalne potrebe kod Dr. Oetker-a uvek se vrši ciljano i individualno i po mogućstvu je povezano sa ličnim angažovanjem. Tako je 1997. godine žrtvama Oder-poplave i pogođenima katastrofe od poplave u 2002. godini pružena brza i nebirokratska pomoć u milionskim iznosima. I saradnici Dr. Oetker-a su priložili značajnu sumu. Nakon dramatičnog Cunamija u 2004. godini, preduzeće je stavilo na raspolaganje pola miliona Evra za jedan od programa pomoći SOS-dečijih sela u južnoj Indiji.

0 Odabrali ste